Košík
Košík je prázdny

Garancia včasného príchodu

Cestovanie s RegioJetom si užijete. V prípade meškania vám poskytneme kompenzáciu.

Nadštandardná služba pre všetkých, ktorí cestujú RegioJetom.

V RegioJete sa snažíme na sebe neustále pracovať, zlepšovať servis v našich vlakoch aj autobusoch a robiť maximum pre vašu spokojnosť. Záleží nám vždy na tom, aby ste do cieľa svojej cesty došli bezpečne, včas a aj v dobrej nálade.

Teraz vám garantujeme kompenzáciu časti alebo aj celého cestovného, ak okolnosti na trati či ceste nedovolia včasný príchod žltého spoja do konečnej destinácie. V rámci ojedinelej a v Európe unikátnej služby Garancia včasného príchodu môžete dostať späť až 100 % z ceny vášho lístka.

Koľko vám vrátime? Je to jednoduché!

V nasledovnej tabuľke si nájdete linku, ktorou ste cestovali. Dĺžka a typ vášho meškania určí, koľko percent z cestovného vám vrátime.

Príslušnú sumu vám automaticky pošleme na lístok – nemusíte nič sledovať, vypĺňať a o nič žiadať. A je len na vás, či si kompenzáciu vyzdvihnete v hotovosti na niektorom z našich predajných miest, alebo ju použijete na ďalšiu jazdu. Nielen z tohto dôvodu odporúčame, aby ste si zariadili našu Kreditovku, kde sa vám kompenzácia jednoducho pripíše ku kreditu.


garancia.jpg


Zavinené alebo nezavinené meškanie?

Výška kompenzácie závisí od toho, či je meškanie zavinené alebo nezavinené. Zavinené meškania sú tie, ktoré vznikli napríklad z dôvodu poruchy našich vozidiel. Nezavinené meškania sú potom všetky ostatné, ktoré nevznikli zo strany autobusov alebo vlakov RegioJet – napríklad kalamity či opravy na cestách a železniciach, s výnimkou meškaní u medzinárodných autobusových liniek spôsobených pasovou, zdravotnou alebo inou kontrolou. V prípade kombinácie zavineného a nezavineného meškania je rozhodujúce, ktoré meškanie bolo vyššie. Kompenzácie nie je možné sčítať, maximálna výška kompenzácie je 100 % cestovného. Informáciu o tom, či je meškanie zavinené alebo nezavinené, vám oznámi stevardka vo vlaku či autobuse vždy pri vyhlásení meškania, spolu s dôvodmi, prečo meškanie vzniklo.

Rozdelenie vlakových a autobusových liniek RegioJetu podľa času jazdy

Čas jazdy linky do 1h 30min.

Nezavinené meškanieZavinené meškanie
31-90 min. 25 % z cestovného31-60 min. 50 % z cestovného
91 a více min. 100 % z cestovného61 a více min. 100 % z cestovného


Platí pre linky

  • Brno-Olomouc
  • Olomouc-Zlín
  • Praha-Most
  • Praha-Liberec
  • Praha-Plzeň
  • Bratislava-Viedeň

Doplňujúce informácie

  • Čas jazdy linky je časový údaj z cestovného poriadku pre konkrétnu linku, ktorou ste cestovali.
  • Maximálna výška kompenzácií je 100 % cestovného.
  • V prípade, že cestujete autobusovým spojom a meškanie je vopred ohlásené ešte pred odchodom, nárok na kompenzáciu nevzniká. Máte možnosť lístok buď bezplatne stornovať (do príchodu zmeškaného spoja) alebo počkať na zmeškaný spoj bez nároku na kompenzáciu.
  • Ak cestujete vlakovým spojom a meškanie je vopred ohlásené ešte pred odchodom, nárok na kompenzáciu v príslušnej výške vzniká vždy.
  • Pri nákupe vlakového lístka aj napriek informácií, že vlakový spoj bude meškať, nevzniká nárok na náhradu ďalšej škody (napr. preplatenie nadväzujúceho spoja iných dopravcov). Taktiež pri stornovaní vlakového lístka z dôvodu meškania nevzniká nárok na náhradu ďalšej škody.

Garancia včasného príchodu sa vzťahuje len na spoje prevádzkované STUDENT AGENCY k.s. a RegioJet a.s., nevzťahuje sa na spoje prevádzkované akýmkoľvek iným dopravcom (napríklad SAD Prešov a podobne). Garance včasného příjezdu neplatí pro vlakové linky RegioJetu v Ústeckém kraji.

Často kladené otázky

  • Musím si zažiadať o kompenzáciu sám alebo mi je kompenzovaná suma vrátená automaticky?

  • Dokedy môžem kompenzovanú čiastku vybrať?

  • Cestujem autobusom RegioJet. Kedy nemám nárok na kompenzáciu?

  • Cestujem vlakovou linkou Regiojet. Kedy sa nevypláca kompenzácia cestovného?

  • Kúpil/a som si lístok na vlak Regiojet aj napriek tomu, že už bolo vyhlásené meškanie. Ušiel mi nadväzujúci spoj. Mám nárok na náhradu škody?

  • Vzhľadom na vyhlásené meškanie som sa rozhodol/dla vlakom RegioJet necestovať. Následne mi prepadol lístok i na nadväzujúci spoj iného dopravcu. Bude mi táto škoda preplatená?

  • Príklad

Chcete nám svoju otázku radšej napísať alebo sa poradiť osobne?

Nenašli ste odpoveď na Váš problém? Potrebujete vyriešiť konkrétnu situáciu presne Vám na mieru? Napíšte nám e-mail alebo zavolajte na telefónne číslo +420 222 222 221.

;