Pri nástupe
Objednávanie občerstvenia
V priebehu jazdy
Z vozíka
Na stanici
O vašu spokojnosť pri cestách po žltých linkách sa postarajú naše stevardky a stevardi. Obsluha v tarife Standard prebieha najprv z vozíka, a to po odchode z Prahy a Brna (iba ranný spoj 1042 v smere na Prahu). Objednávka kávy illy, ktorú klientom ponúkame zadarmo, a ďalšieho občerstvenia z palubného menu, nasleduje väčšinou 40 – 60 minút po servise z vozíka. Naši stevardi prednostne začínajú s objednávkami občerstvenia vo vozňoch vyšších taríf (Business a Relax).
*Nákup občerstvenia môžete uhradiť v hotovosti v českých korunách alebo eurách (na medzinárodných vlakových linkách).
Cestujúci berie na vedomie, že prípadné poskytnutie inzerovaných nadštandardných služieb, najmä teplých a studených nápojov, občerstvenia, pripojenia k Wi-Fi, pripojenia k zábavnému portálu, dennej tlače, asistencie stewarda/ky a ďalších marketingových bonusov, je úplne v kompetencii dopravcu a cestujúcemu uzavretím prepravnej zmluvy nevzniká nárok na ich poskytnutie. V prípade nedostatočného časového priestoru pre obsluhu alebo pri vzniku nepriaznivých okolností, nie je tento servis ponúkaný. RegioJet si zároveň vyhradzuje právo usadiť cestujúceho na iné miesto, než ktoré je pre neho rezervované, v prípade prevádzkových komplikácií. Vozidlo Internet Café tiež patrí do štandardnej triedy. Okrem linky R8 Brno-Bohumín nevzniká nárok na vyššie uvedené služby cestujúcim využívajúcim spoje integrovaného dopravného systému Moravskoslezského kraja ODIS podľa tarifu ODIS v spojoch kategórie RJ.