€
Košík
Košík je prázdny

Standard třída vo vlaku – komfort za nízku cenu

Ponúkame

  • polohovateľné kožené alebo plyšové sedadlá s podhlavníkmi
  • kupé pre 6 osôb
  • detské kupé, vozne ASTRA
  • zadarmo Wi-Fi
  • zásuvky 230 V

Virtuálna prehliadka Standard - semiš

Zobraziť vlak

Virtuálna prehliadka Standard - koženka

Zobraziť vlak

Služby počas cesty

Pri nástupe

  • balená voda Rajec
  • denná tlač a časopisy
  • zábavný portál (slúchadlá na vypožičanie)


Objednávanie občerstvenia


V priebehu jazdy

  • talianska káva illy (espresso, latté macchiato, lungo, cappuccino)


Z vozíka

  • 100% jablčný mušt
  • americká káva
  • čaj z čerstvej mäty


Na stanici

  • parkovanie

Sprievodca službami v tarife Standard

Zobraziť PDF

Služby na palube

  • Zmena alebo storno lístka 15 min. pred odchodom zadarmo.
  • Asistencia pri nástupe do vlaku, na požiadanie vyhľadanie sedadla a pomoc pri uložení batožiny do určeného priestoru, poskytovanie informácií.
  • Obsluha na miesto – zadarmo denná tlač, časopisy a vybrané nápoje. Občerstvenie z palubného menu* (okrem tarify Low cost).
  • Pomoc cestujúcim s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Cestujúci s lístkom v tarife ZŤP môžu pre uľahčenie nástupu a výstupu využiť mobilnú plošinu.
  • Verejná sieť „Regiojet - zluty“ a Zábavný portál, na ktorom môžete sledovať filmy a spravodajstvo, počúvať hudbu, čítať knihy a hrať hry.

O vašu spokojnosť pri cestách po žltých linkách sa postarajú naše stevardky a stevardi. Obsluha v tarife Standard prebieha najprv z vozíka, a to po odchode z Prahy a Brna (iba ranný spoj 1042 v smere na Prahu). Objednávka kávy illy, ktorú klientom ponúkame zadarmo, a ďalšieho občerstvenia z palubného menu, nasleduje väčšinou 40 – 60 minút po servise z vozíka. Naši stevardi prednostne začínajú s objednávkami občerstvenia vo vozňoch vyšších taríf (Business a Relax).

*Nákup občerstvenia môžete uhradiť v hotovosti v českých korunách alebo eurách (na medzinárodných vlakových linkách).

Cestujúci berie na vedomie, že prípadné poskytnutie inzerovaných nadštandardných služieb, najmä teplých a studených nápojov, občerstvenia, pripojenia k Wi-Fi, pripojenia k zábavnému portálu, dennej tlače, asistencie stewarda/ky a ďalších marketingových bonusov, je úplne v kompetencii dopravcu a cestujúcemu uzavretím prepravnej zmluvy nevzniká nárok na ich poskytnutie. V prípade nedostatočného časového priestoru pre obsluhu alebo pri vzniku nepriaznivých okolností, nie je tento servis ponúkaný. RegioJet si zároveň vyhradzuje právo usadiť cestujúceho na iné miesto, než ktoré je pre neho rezervované, v prípade prevádzkových komplikácií. Vozidlo Internet Café tiež patrí do štandardnej triedy. Okrem linky R8 Brno-Bohumín nevzniká nárok na vyššie uvedené služby cestujúcim využívajúcim spoje integrovaného dopravného systému Moravskoslezského kraja ODIS podľa tarifu ODIS v spojoch kategórie RJ.